ŽINIOS IR ĮGŪDŽIAI KEIČIA GYVENIMUS
Giedrius Drukteinis

GIEDRIAUS DRUKTEINIO PASKAITOS

Dešimt knygų išleidęs bei daugiau nei 1000 straipsnių išleidęs rašytojas ir žurnalistas – nuolatinis didžiausių Lietuvos periodinių leidinių autorius, komunikacijos konsultantas Giedrius Drukteinis, dirbęs ir dirbantis su tokiomis korporacijomis, kaip PHILIPS, SONY, DHL, DYSON, WHIRLPOOL, KFC, TUPPERWARE, AVON, AVIS, DANISCO, BRITISH AIRWAYS, FINNAIR, ELEKTROMARKT, XEROX, LATVENERGO, NOKIA, PAULIG, SUBWAY prekės ženklais NIVEA, PIZZA HUT, SANTA MARIA, DANSUKKER ir politinėmis partijomis bei individais, nuo 1999 metų skaito paskaitas ir veda seminarus Lietuvos bei užsienio verslo, akademinėms bei valstybinėms institucijoms, taip pat – pagal korporacinius ar individualius užsakymus.

Seminarų temos

Ar dar kas abejoja tuo, kad mes visi kažką parduodame? Net mokytojai turi mokėti parduoti, nes pakeltu balsu sakomos idėjos niekam nebeįdomios. Gydytojai turi mokėti parduoti. Politikai turi mokėti parduoti. Tėvai turi parduoti savo idėjas vaikams. Vaikai- tėvams. Kiekvienas, kas komunikuoja, o, kaip žinia, nekomunikuoti yra neįmanoma, parduoda. Tad pardavimą verta suvokti daug plačiau – tai ir yra tikslinga komunikacija. Ir Jūs tikrai sutiksite su tuo, kad nors ir įmanoma tapti mokslų daktaru, parašius poezijos studiją, niekas neteikia “pardavimų daktaro” laipsnio. Todėl, kad gerai parduoti yra ir menas, ir mokslas. O puikūs pardavėjai yra itin tobulos komunikacijos virtuozai.

 

Paskaitoje-seminare apžvelgiami Komunikacijos, orientuotos į pardavimus ir asmens įtakojimą principai, sudedamosios dalys ir jų praktinio panaudojimo galimybės. Paskaitos klausytojai susipažins su Komunikacijos teorija bei praktika. Seminare bus pristatytos „auksinės“ Komunikacijos taisyklės, metodai, kaip yra kuriamos naujienos ir informacija.

Jūs išmoksite:

  • Kurti žinias apie save;
  • Panuoti Komunikacijos veiklą ir ją palaikyti.
  • Akimirksniu įgyti tikrą pasitikėjimą savimi ir motyvaciją veikti;
  • Pakeisti nepageidaujamą elgesį savyje ir kituose;
  • Daug geriau komunikuoti – ir savyje, ir su aplinkiniais;
  • Kalbėti tiksliai ir veiksmingai;
  • Suvokti savo tikrąsias galias ir tikslus;
  • Realaus, neapsimestinio pozityvumo – mokėsite įžvelgti gerus dalykus ir ten, kur iki šiol jų neįžvelgdavote;
  • Lengviau susidraugauti su bet kuo;
  • Dar greičiau pasiekti darną ir su savimi, ir su pašnekovais, ir net su didelėmis grupėmis;
  • Tapsite daug efektyvesniu komunikuotoju ir galesite lengviau įtaigiai veikti kitus žmones;
  • Pastebėti subtilias ir dažnai kitiems nepastebimas žmonių reakcijas ir jas efektyviai interpretuoti, vertinti bei panaudoti;
  • Būti įžūlesniu – gerąja prasme;

Paskaitoje-seminare apžvelgiami žiniasklaidos veikimo principai ir metodika, žurnalistų darbo motyvacija ir veiklos logika. Apibrėžiamos santykių su žiniasklaida realijos, galimybės ir įtakojimo mechanizmai. Seminaro klausytojai susipažins su metodais, kaip yra kuriama ir valdoma informacija, praktinių  užduočių pagalba išmoks efektyviai bendrauti su žurnalistais ir žiniasklaida „iš principo“. Atskira dalis apie žiniasklaidos „de-mistifikavimą“. Konkretūs patarimai, kaip išvengti streso bendraujant su žurnalistais ar platesne audtorija (TV laidose ir pan.). Kompanijos darbuotojų parengimo ryšiams su žiniasklaida planas ir modelis. Komunikacijos krizių prevencija ir valdymas. Praktinės užduotys ir interviu imitacija su video kamera, bendrai išnagrinėjant elgesio bei laikysenos niuansus.

Jūs išmoksite:

  • Valdyti savo emocijas bendraujant su žurnalistais;
  • Akimirksniu įgyti tikrą pasitikėjimą savimi bendraujant su žiniasklaida;
  • Įtakoti žurnalisto nusiteikimą ir nuostatas;
  • Daug geriau komunikuoti;
  • Kalbėti tiksliai ir veiksmingai;
  • Laisvai elgtis prieš auditorijas ir kameras;
  • Suvokti savo tikrąsias galias ir tikslus;
  • Lengviau susidraugauti su bet kuriuo žurnalistu;

Seminare apžvelgiami Ryšių su visuomene, kaip verslo ir vadybos srities principai, sudedamosios dalys ir jų praktinio panaudojimo galimybės. Paskaitos klausytojai susipažins su Ryšių su visuomene teorija bei praktika, kartu su lektoriumi panagrinės konkrečius, žiniasklaidos vartotojams pažįstamus atvejus. Nagrinėjama, kas iš tikrųjų yra Tikslinės auditorijos, kaip jos nustatomos ir randamos. Seminare bus pristatyti metodai, kaip yra kuriamos naujienos bei korporacinės žinios, kaip jos pateikiamos Tikslinėms auditorijoms.

Jūs išmoksite:

  • Kurti žinias apie save;
  • Planuoti Ryšių su visuomene veiklą ir ją palaikyti.
  • Suvokti prasmę ir motyvaciją Ryšių su visuomene veiklai;
  • Daug geriau komunikuoti su Tikslinėmis auditorijomis;
  • Kalbėti tiksliai ir veiksmingai;
  • Pastebėti subtilias ir dažnai kitiems nepastebimas žmonių reakcijas ir jas efektyviai interpretuoti, vertinti bei panaudoti;

Paskaitoje-seminare apžvelgiami Vidinės komunikacijos veikla ir planavimas, Komunikacijos krizių prevencija ir Krizių komunikacijos veikla. Praktinės užduotys ir video praktika. Paskaitos klausytojai susipažins ir išnagrinės konkrečius, žiniasklaidos vartotojams pažįstamus atvejus. Seminare bus pristatytos „auksinės“ Komunikacijos krizių prevencijos taisyklės, metodai, kaip informacijos pagalba yra skatinama darbuotojų motyvacija ir užkertamas kelias bereikalingai spekuliacija gandais.

Jūs išmoksite:

  • Planuoti Vidinės Komunikacijos veiklą ir ją palaikyti;
  • Įtakingai bendrauti su savo pavaldiniais, vadovais ir kitais bendradarbiais;
  • Pakeisti nepageidaujamą elgesį savyje ir kituose;
  • Veiksmingai kontroliuoti Komunikacijos krizes;
  • Apsisaugoti nuo galimų Komunikacijos krizių;
  • Panaikinti kliūtis efektyviai komunikacijai;
  • Kalbėti tiksliai ir veiksmingai;
  • Įveikti savo fobijas ir mokėti padėti įveikti jas kitiems;
  • Suvokti savo tikrąsias galias ir tikslus;
  • Realaus, neapsimestinio pozityvumo- mokėsite įžvelgti gerus dalykus ir ten, kur iki šiol jų neįžvelgdavote;

Seminare apžvelgiama vyriškos aprangos istorija, nūdienos aprangos detalių atsiradimo priežastys ir potekstė. Pateikiami asmens išvaizdos ir laikysenos įvertinimo principai, pristatomi metodai ir priemonės, kaip maskuoti esminius trūkumus ir pabrėžti charakterio pranašumus. Praktinės užduotys ir patarimai.

Jūs išmoksite:

  • Pažinti savo aprangą ir jos poveikį aplinkai;
  • Pakeisti nepageidaujamas savo aprangos bei laikysenos detales;
  • Rengtis ir elgtis efektingai ir veiksmingai;
  • Paslėpti savo išvaizdos trūkumus;
  • Pabrėžti savo išvaizdos pranašumus;
  • Tiesiog geriau atrodyti.
  • Kodėl judaizme neturtas nėra laikomas dorybe?
  • Kodėl žydai, tokie sėkmingi versle ir kultūroje, nėra pagarsėję individualiais pasiekimais sporte?  
  • Kaip žydai auklėja savo vaikus?

Seminaras parengtas remiantis žydų tautos bei religijos studijomis, ir yra skirtas norintiems geriau pažinti būdus daryti verslą ar sėkmingą karjerą. Šiuo seminaru siekiama pateikti klausytojams pagrindinius žydų tautos gyvenimo principus, paaiškinant, kuo sąlygota žydų sėkmė ne tik verslo, bet ir kultūros ar socialinėje srityse. Galima seminaro nauda – įvairių “žydiškų” principų pritaikymas savo versle ir šeimoje (buityje).

Seminarą sudaro trys dalys:

PIRMA-Įvadinė. Šioje dalyje apžvelgiama bendroji “sėkmės” sąmprata, psichologiniai ir socialiniai “sėkmės” suvokimo veiksniai. Pristatoma žydų tautos ir religijos sąndara, pagrindiniai istoriniai aspektai, apibrėžę “žydų sėkmės principus”. Apžvelgiamos paralelės tarp “žydiškos” ir “nežydiškos” gyvenimo sąnklodos, parodant, kiek “jau žydiškas” yra dabartinis seminaro klausytojų gyvenimas.

ANTRA-Pagrindinė. Šioje dalyje pateikiami septyni pagrindiniai “žydų sėkmės” principai, jų pritaikymas auklėjant vaikus ir ugdant asmenybę.

TREČIA-Baigiamoji. Šioje dalyje pristatomos žydų-išeivių iš Lietuvos, įkūrusių tarptautines kompanijas, “sėkmės” istorijos. Pristatomos “Septynios Nojaus taisyklės”, apibrėžiančios žydų verslininkų požiūrį į nežydus verslininkus.

Jūs išmoksite:

  • Naujų metodų siekti sėkmės ir pripažinimo;
  • Įgyti pasitikėjimo savimi ir motyvaciją veikti;
  • Prasmingumo savo kasdieniame elgesyje;
  • Lengvesnio komunikavimo su savo vaikais ir artimaisiais;
  • Daug geriau komunikuoti – ir savyje, ir su aplinkiniais;
  • Kalbėti tiksliai ir veiksmingai;
  • Suvokti savo tikrąsias galias ir tikslus;
  • Lengviau susidraugauti su bet kuo;
  • Kas yra atsakingas už vaiko švietimą ir ugdymą?
  • Kas, žydišku požiūriu, yra laimingas vaikas ir kaip tos laimės siekiama?
  • Nuo kada ir kodėl žydų vaikas yra laikomas suaugusiuoju?

Pati sėkmingiausia pasaulyje tauta – žydai, garsėjantys pasiekimais bet kurioje srityje, į kurią tik teikiasi pareikšti savo ambicijas (verslas, mokslas, kultūra ir menas, karyba, filosofija ir t.t.), pasižymi ir ypatinga pedagogine doktrina, skatinančia ir ugdančia savimi pasitikinčią, įvairiapusę, stiprią, šmaikščią, lanksčią ir mokančią priimti sprendimus asmenybę. Skirtingai nuo „krikščioniškosios-dogmatinės“ švietimo doktrinos, kitaip vadinamos „konstruojamos realybės platforma“,  šiuo metu dominuojančios mūsų visuomenėje, žydai savo vaikų auklėjimui ir švietimui taiko „judėjiškąją-kvestionavimo“ sistemą, kitaip vadinamą „atrsatso realybės platforma“. Skirtumas tarp šių sistemų akivaizdus, ypač įvertinus neproporcingai didelį žydų kiekį pasaulio raidos procesuose, lyginant su kitų tautų atstovais. Klausimas Jums – ar Jūsų vaikas gali būti toks pat sėkmingas, kaip žydai?

Seminaras parengtas remiantis žydų tautos bei religijos studijomis, ir yra skirtas norintiems efektyviau auklėti ir šviesti savo vaikus. Šiuo seminaru siekiama pateikti klausytojams pagrindinius žydiškos pedagoginės doktrinos principus, paaiškinant, kaip yra skatinamas jaunos asmenybės kūrybiškumas ir iniciatyvumas, kaip kuriama motyvacija ir tradicijos, užtikrinančios nacionalinį-kultūrinį identitetą. Galima seminaro nauda – įvairių “žydiškų” pedogoginių principų pritaikymas savo šeimoje.

Seminare bus apžvelgiama:

  • Istorinė perspektyva – švietimo reikšmė žydų tautai, kodėl ir kaip švietimas sąlygoja asmeninę ir bendruomenės sėkmę?
  • Pedagoginė doktrina pagal Talmudą – keturi „didieji“ mokymosi principai.
  • Kai į klausimą atsakoma klausimu: „klausimo galios“ koncepcija.
  • Į ką nukreipta žydo mąstysena: kas yra „žydiškos profesijos“ – ir kodėl?
  • „Vaikas-šeimos karalius“ koncepcija.
  • Mokymosi procesas: matomi ir girdimi vaikai.
  • „Tu negali būti viskuo, bet gali būti bet kuo“.
  • Kodėl žydų vaikai neskatinami komadinei veiklai ir ugdomi individualiom veiklom, tokioms kaip šachmatai ar smuikas?
  • Kaip ugdoma žydiška ego ir savigarba?
  • Kaip baudžiami žydų vaikai?

Seminarą sudaro trys dalys:

  • PIRMA – Žydų požiūris į vaiko laimę.
  • ANTRA- Žydų švietimo istorija ir pedagoginių principų susiformavimas.
  • TREČIA – Žydų švietimo principai.
  • KETVIRTA – Žydiško ugdymo metodika.

Jūs išmoksite:

  • Lengvesnio komunikavimo su savo vaikais ir artimaisiais;
  • Naujų ir efektyvių vaikų ugdymo metodų;

Seminaras yra skirtas pradedantiesiems rinkodaros bei pardavimų vadybininkams. Pristatomi pagrindiniai rinkodaros ir pardavimų veiklos principai, iššūkiai, problemos ir būdai, kaip jas spręsti. Rinkodaros veiklos plano paruošimas. Gvildenami psichologiniai pardavėjo motyvacijos aspektai, didžiausios problemos parduodant. Dešimt „auksinių“ gero pardavimo taisyklių. Seminaro dalyviai taip pat gauna brošiūrėlę „Geriausias pardavėjas pasaulyje“. Praktinės užduotys ir patarimai.

Šis seminaras yra skirtas tobulinti dalyvių komunikacinius sugebėjimus. Tobulinti tiek, kad jie pajustų, jog turi naujus įrankius ir įgūdžius kalbėti bei elgtis daug įtaigiau, nei bet kada iki šiol. Be to, šis specialus seminaras skirtas ir norintiems suvokti, kaip mes esame veikiami, kaip galime šią įtaką atpažinti ir patys išmokti taikyti veiksmingus poveikio principus. Jei Jūs nesuvokiate, kaip esate veikiamas kasdien, Jūs net negalite rinktis, bet tik būti veikiami. Dar daugiau. Jei Jūs šiandien nieko nepardavėte, reiškia, kažką tikrai pardavė Jums. Bent jau neveiklumo idėją!

Būtent šio seminaro dalyviai pirmieji suvoks:

  • ką mes visi parduodame (gerus jausmus- pirmiausia!),
  • kodėl tai svarbu šiais laikais, kai žmonės dažniausiai perka tik tai, ko jie NORI, o ne tai, ko jiems REIKIA
  • kaip Jūs galite padėti klientams priimti jiems ir jums naudingus sprendimus (win-win), suvokdami, KAIP mąsto Jūsų klientai. Išmokyti parduoti gali daug kas. Svarbiau išmokti parduoti taip, kad klientai taptų Jūsų klientais ilgam.

Kad tai įvyktų, pirmiausia Jūs:

  • išmoksite greitai ir efektyviai pasiekti darną bendraudami;
  • išmoksite derintis ir „vesti“ klientą ta linkme, kuria norite;
  • suprasite, kurią reprezentacinę sistemą naudoja Jūsų pašnekovas sprendimams priimti;
  • ir todėl pasiūlymus jam teiksite tokiu būdu, kuris yra geriausiai priimtinas;
  • išmoksite matyti, kaip klientai priima sprendimus, ir kokios yra jų sprendimų strategijos;
  • suvoksite, kuo skiriasi procesas nuo turinio komunikacijoje;
  • sužinosite, į ką labiausiai verta kreipti dėmesį kliento kalboje;
  • išmoksite elegantiškai ir efektyviai įteigti kalba;
  • suvoksite, kurių žodžių verta vengti, ir kuriuos verta naudoti;
  • suvoksite, kokios kalbos struktūros ir lingvistiniai modeliai veikia efektyviausiai;
  • išmoksite įpinti komandas;
  • išmoksite naudoti R. Cialdini ir kitų visuotinai pripažintų socialinės psichologijos autoritetų metodikas- visus įrodytus socialinės įtakos principus;

Seminaras skirtas: vadovams, vadybininkams, pardavėjams, pardavimų vadybininkams, konsultantams, personalo vadybininkams, klientų aptarnavimo specialistams ir visiems, kurie nori dar lengviau ir elegantiškiau paveikti kitus. O taip pat – tėvams ir būsimiems tėvams, kurie nori išmokti paveikti savo atžalas su šypsena ir lengva.

Jei jau esate įsigiję verstinių etiketo knygų, pripažinkite – Jūsų pinigai išmesti į balą. Didžiausia etiketo problema – jis yra sukurtas dirbtinai ir atsirado labai seniai kaip aukštesniųjų klasių žaidimas ar priemonė atskirti save nuo prasčiokų. Todėl neabejotinai atkreipėte dėmesį į tai, kad viskas, ką Jūs mokėtės ar skaitėte iš etiketo srities, yra pagrįsta NURODYMAIS: „privalote“, „būtina“, „turite“ ir pan. Dėl to etiketo yra sunku išmokti, nes jis kupinas formulių, kurias kaip kokias algebros taisykles vidurinėje mokykloje turite iškalti. Tačiau viskas yra kur kas paprasčiau, kai žinote, KODĖL taip reikia elgtis. Nes supratimas ateina per žinojimą, IŠ KUR visa tai atsirado. Kiekvienas žinote, kad priėjus moteriai prie stalo, lyg tai reikia atsistoti ar kilstelti savo užpakalį – tačiau ar kas kada Jums paaiškino, KODĖL tai reikia daryti? Seminare pateikiamos istorinės mūsų elgesio ir manierų ištakos bei priežastys, padedančios susivokti, kaip savo elgesiu bei manieromis daryti teigiamą įspūdį tiems žmonėmis, kurie Jums yra svarbūs. Kitais žodžiais, jais manipuliuoti. Praktinės užduotys ir patarimai.

Jūs išmoksite:

  • Pažinti savo aplinką;
  • Aplinkinių elgesio motyvaciją ir prasmę;
  • Gražiai elgtis ir savo elgesiu įtakoti aplinką;
  • Įgyti tikrą pasitikėjimą savimi ir motyvaciją veikti;
  • Pakeisti nepageidaujamą elgesį savyje ir kituose;
  • Daug geriau komunikuoti – ir savyje, ir su aplinkiniais;
  • Suvokti savo tikrąsias galias ir tikslus;

Visi pasaulio valdovai žinojo, kad „geras konkurentas – tai išnykęs konkurentas“. Jei esate patyręs verslininkas ar politikas, puikiai suvokiate, kad Jūsų konkurento uždirbtas centas ar gautas balsas – tai du centai ir balsai Jūsų tiesioginio nuostolio. Šiame vadovams skirtame seminare apžvelgiamos dažnai girdimos, bet reto išmanomos „juodosios komunikacijos technologijos“, jų pritaikymas, prevencija ir sterilizavimas. 

Jūs išmoksite:

  • Valdyti informaciją ir ją efektyviai skleisti;
  • Rinkti informaciją ir ją interpretuoti;
  • Manipuliuoti aplinkos nuomone ir žiniasklaida;

Seminaras yra skirtas politinėms organizacijoms ir politinę veiklą vykdantiems individams. Pateikiamas kandidato veiklos ABC: nuo politinės platformos sukūrimo iki taktinių veiklos metodų – didžioji dalis dėstomos medžiagos yra pateikiama kiekvienam seminaro dalyviui įteikiamam „Metodinių priemonių sąvade“ (100 psl.). 

Kas mus visus sieja? Bendražmogiškas gyvenimo ritmas, kuris leidžia lengvai nuspėti: visi mes šiandien pabudome, visi mes atsikėlėme iš lovos, visi nuėjome į tualetą ir nusiprausėme. Visi mes šiandien papusryčiavome, visi sėdome į transporto priemonę ir visi atvykome į darbą. Ir visi jį pabaigsime, ir visi grįšime namo. Ir visi eisime į tualetą, išsivalysime dantis ir eisime miegoti. Kaip šiame „Excel Template“ lentelės principu sudėliotame gyvenime mes galime išsiskirti iš kitų ir pelnyti tai, kas yra sunkiausiai iškovojama ir sunkiausiai išlaikoma – dėmesį sau? Tik per istoriją, kuri šiais vienodo gyvenimo ritmo ir tradicinių verslo metodų aplinkoje padeda parduoti ir įtikinti. Kaip tai daroma ir kas daroma blogai – šiame seminare.

Vienas didžiausių iššūkių, su kuriais susiduria Lietuvos švietimo sistema – abituriento etalonas. Koks jis turi būti? Kada, žvelgdami į savo auklėtinius, pedagogai gali sau pasakyti – „taip, mūsų darbas ir pastangos yra apdovanotos sėkme“? Kaip buvo kuriami moksleivių/abiturientų etalonai prieškarinėje Vokietijoje ir Sovietų Sąjungoje, kaip jie yra kuriami judaistinėje pedagogikoje – ko mes galime iš to pasimokyti, ką galime pasisavinti, ką pasmerkti – apie tai šiame istoriniame-edukologiniame seminare.

Kas yra gera kalba – emocija ar informacija? Ką klausytojai turi išgirsti, suprasti, išmokti ar pajusti? Tiesą sakant, kodėl jie išvis turi Jūsų klausyti? Ar tradicinės retorikos ir oratorikos metodikos veikia šiame pasaulyje? Kas yra geras oratorius – lyderis, mokytojas ar tiesiog klausytojų draugas? Atsakymai į visus šiuos klausimus kartu su naujausiomis viešo kalbėjimo metodikomis – šiame seminare. Tiesiog žinokite, kad vienaip kalba politikai, visai kitaip – pardavėjai, dar kitaip – akademiniai lektoriai, bet visus juos vienija penki principai, verčiantys auditoriją išgirsti ir pajusti būtent tai, ko ir reikia bet kuriam oratoriui.         

Jūs jau žinote, kad baimė kalbėti prieš auditoriją yra pati didžiausia žmonių fobija. Tačiau ar nepagalvojate, kad praktiškai visas Jūsų kalbėjimas visada yra “kalba prieš auditoriją”, kad ir kiek žmonių ją sudarytų – vienas ar tūkstančiai? Tad kodėl ir ko konkrečiai Jūs bijote, kai reikia pasakyti tostą, daryti prezentaciją ar užmegzti lengvą pašnekesį su nepažįstamu žmogumi?   

“Aš žinau, ko Jūs bijote. Aš žinau, kaip tą baimę nugalėti. Aš žinau, kaip tapti įdomiu ir patraukti bet kurios auditorijos dėmesį”, – sako teigia vienas iškalbingiausių Lietuvos visuomenės veikėjų, rašytojas ir lektorius Giedrius Drukteinis, rengiantis seminarą tema

Šioje koncentruotoje 3 valandų paskaitoje (pilna seminaro versija – 12 valandų) Jūs sužinosite:

  • Kas yra žmogiškoji komunikacija, ir kodėl mes dažnai bijome kalbėti?
  • Kokios yra labiausiai paplitusios bendravimo ir viešojo kalbėjimo klaidos.
  • Kaip pamėgti kalbėti žmonėms, ir kas sudaro viešojo kalbėjimo pridėtinę vertę.
  • Kokie yra pagrindiniai ginčo/diskusijos/interviu principai.
  • Kokie yra kalbos turinio kūrimo principai ir metodika, ar kaip sukurti aiškų kalbos/idėjos turinį.
  • Kokia yra “lengvo pašnekesio” (“small talk”) palaikymo metodika.
  • Kaip daryti “PowerPoint” prezentaciją. Kaip sakyti tostą. Kaip sakyti kalbą užsienio kalba.
  • Kaip kalbėti specialistų/protingesnių/svarbesnių už save auditorijai.
  • Kaip kalbėti ne specialistų/diletantų auditorijai, kad būtumėte tinkamai suprastas.
  • Kaip kalbėti Jūsų neklausančiai auditorijai.
  • Pagrindinius motyvacinės/prašymo-kvietimo/pardavimo/sveikinimo kalbos principus.
  • Kaip kalbėti apie save. Kaip sakyti kalbą vaikams. Kaip kalbėti trumpai. Kaip kalbėti ilgai.
  • Ar būtina juokauti kalbos metu.
  • Kaip greitai išsiugdyti charizmą, ir ar jos išties Jums reikia?
  • Ko nedaryti kalbant prieš auditoriją. Kas erzina auditoriją, ir kokiu ji tikisi matyti prelegentą.
  • Garsių oratorių naudojamus triukus.
  • Kasdienius būsimojo oratoriaus pratimus.
Dalinkitės šiuo pasiūlymu socialiniuose tinkluose
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Susisiekite su manimi el.paštų giedrius@reichmann.lt arba
telefonu: +370 655 00117 dėl išsamesnės informacijos.

Pradedam?