Dešimt knygų išleidęs bei daugiau nei 1000 straipsnių išleidęs rašytojas ir žurnalistas – nuolatinis didžiausių Lietuvos periodinių leidinių autorius, komunikacijos konsultantas Giedrius Drukteinis, dirbęs ir dirbantis su tokiomis korporacijomis, kaip PHILIPS, SONY, DHL, DYSON, WHIRLPOOL, KFC, TUPPERWARE, AVON, AVIS, DANISCO, BRITISH AIRWAYS, FINNAIR, ELEKTROMARKT, XEROX, LATVENERGO, NOKIA, PAULIG, SUBWAY prekės ženklais NIVEA, PIZZA HUT, SANTA MARIA, DANSUKKER ir politinėmis partijomis bei individais, nuo 1999 metų skaito paskaitas ir veda seminarus Lietuvos bei užsienio verslo, akademinėms bei valstybinėms institucijoms, taip pat – pagal korporacinius ar individualius užsakymus.
Ar dar kas abejoja tuo, kad mes visi kažką parduodame? Net mokytojai turi mokėti parduoti, nes pakeltu balsu sakomos idėjos niekam nebeįdomios. Gydytojai turi mokėti parduoti. Politikai turi mokėti parduoti. Tėvai turi parduoti savo idėjas vaikams. Vaikai- tėvams. Kiekvienas, kas komunikuoja, o, kaip žinia, nekomunikuoti yra neįmanoma, parduoda. Tad pardavimą verta suvokti daug plačiau – tai ir yra tikslinga komunikacija. Ir Jūs tikrai sutiksite su tuo, kad nors ir įmanoma tapti mokslų daktaru, parašius poezijos studiją, niekas neteikia “pardavimų daktaro” laipsnio. Todėl, kad gerai parduoti yra ir menas, ir mokslas. O puikūs pardavėjai yra itin tobulos komunikacijos virtuozai.
Paskaitoje-seminare apžvelgiami Komunikacijos, orientuotos į pardavimus ir asmens įtakojimą principai, sudedamosios dalys ir jų praktinio panaudojimo galimybės. Paskaitos klausytojai susipažins su Komunikacijos teorija bei praktika. Seminare bus pristatytos „auksinės“ Komunikacijos taisyklės, metodai, kaip yra kuriamos naujienos ir informacija.
Jūs išmoksite:
Paskaitoje-seminare apžvelgiami žiniasklaidos veikimo principai ir metodika, žurnalistų darbo motyvacija ir veiklos logika. Apibrėžiamos santykių su žiniasklaida realijos, galimybės ir įtakojimo mechanizmai. Seminaro klausytojai susipažins su metodais, kaip yra kuriama ir valdoma informacija, praktinių užduočių pagalba išmoks efektyviai bendrauti su žurnalistais ir žiniasklaida „iš principo“. Atskira dalis apie žiniasklaidos „de-mistifikavimą“. Konkretūs patarimai, kaip išvengti streso bendraujant su žurnalistais ar platesne audtorija (TV laidose ir pan.). Kompanijos darbuotojų parengimo ryšiams su žiniasklaida planas ir modelis. Komunikacijos krizių prevencija ir valdymas. Praktinės užduotys ir interviu imitacija su video kamera, bendrai išnagrinėjant elgesio bei laikysenos niuansus.
Jūs išmoksite:
Seminare apžvelgiami Ryšių su visuomene, kaip verslo ir vadybos srities principai, sudedamosios dalys ir jų praktinio panaudojimo galimybės. Paskaitos klausytojai susipažins su Ryšių su visuomene teorija bei praktika, kartu su lektoriumi panagrinės konkrečius, žiniasklaidos vartotojams pažįstamus atvejus. Nagrinėjama, kas iš tikrųjų yra Tikslinės auditorijos, kaip jos nustatomos ir randamos. Seminare bus pristatyti metodai, kaip yra kuriamos naujienos bei korporacinės žinios, kaip jos pateikiamos Tikslinėms auditorijoms.
Jūs išmoksite:
Paskaitoje-seminare apžvelgiami Vidinės komunikacijos veikla ir planavimas, Komunikacijos krizių prevencija ir Krizių komunikacijos veikla. Praktinės užduotys ir video praktika. Paskaitos klausytojai susipažins ir išnagrinės konkrečius, žiniasklaidos vartotojams pažįstamus atvejus. Seminare bus pristatytos „auksinės“ Komunikacijos krizių prevencijos taisyklės, metodai, kaip informacijos pagalba yra skatinama darbuotojų motyvacija ir užkertamas kelias bereikalingai spekuliacija gandais.
Jūs išmoksite:
Seminare apžvelgiama vyriškos aprangos istorija, nūdienos aprangos detalių atsiradimo priežastys ir potekstė. Pateikiami asmens išvaizdos ir laikysenos įvertinimo principai, pristatomi metodai ir priemonės, kaip maskuoti esminius trūkumus ir pabrėžti charakterio pranašumus. Praktinės užduotys ir patarimai.
Jūs išmoksite:
Seminaras parengtas remiantis žydų tautos bei religijos studijomis, ir yra skirtas norintiems geriau pažinti būdus daryti verslą ar sėkmingą karjerą. Šiuo seminaru siekiama pateikti klausytojams pagrindinius žydų tautos gyvenimo principus, paaiškinant, kuo sąlygota žydų sėkmė ne tik verslo, bet ir kultūros ar socialinėje srityse. Galima seminaro nauda – įvairių “žydiškų” principų pritaikymas savo versle ir šeimoje (buityje).
Seminarą sudaro trys dalys:
PIRMA-Įvadinė. Šioje dalyje apžvelgiama bendroji “sėkmės” sąmprata, psichologiniai ir socialiniai “sėkmės” suvokimo veiksniai. Pristatoma žydų tautos ir religijos sąndara, pagrindiniai istoriniai aspektai, apibrėžę “žydų sėkmės principus”. Apžvelgiamos paralelės tarp “žydiškos” ir “nežydiškos” gyvenimo sąnklodos, parodant, kiek “jau žydiškas” yra dabartinis seminaro klausytojų gyvenimas.
ANTRA-Pagrindinė. Šioje dalyje pateikiami septyni pagrindiniai “žydų sėkmės” principai, jų pritaikymas auklėjant vaikus ir ugdant asmenybę.
TREČIA-Baigiamoji. Šioje dalyje pristatomos žydų-išeivių iš Lietuvos, įkūrusių tarptautines kompanijas, “sėkmės” istorijos. Pristatomos “Septynios Nojaus taisyklės”, apibrėžiančios žydų verslininkų požiūrį į nežydus verslininkus.
Jūs išmoksite:
Pati sėkmingiausia pasaulyje tauta – žydai, garsėjantys pasiekimais bet kurioje srityje, į kurią tik teikiasi pareikšti savo ambicijas (verslas, mokslas, kultūra ir menas, karyba, filosofija ir t.t.), pasižymi ir ypatinga pedagogine doktrina, skatinančia ir ugdančia savimi pasitikinčią, įvairiapusę, stiprią, šmaikščią, lanksčią ir mokančią priimti sprendimus asmenybę. Skirtingai nuo „krikščioniškosios-dogmatinės“ švietimo doktrinos, kitaip vadinamos „konstruojamos realybės platforma“, šiuo metu dominuojančios mūsų visuomenėje, žydai savo vaikų auklėjimui ir švietimui taiko „judėjiškąją-kvestionavimo“ sistemą, kitaip vadinamą „atrsatso realybės platforma“. Skirtumas tarp šių sistemų akivaizdus, ypač įvertinus neproporcingai didelį žydų kiekį pasaulio raidos procesuose, lyginant su kitų tautų atstovais. Klausimas Jums – ar Jūsų vaikas gali būti toks pat sėkmingas, kaip žydai?
Seminaras parengtas remiantis žydų tautos bei religijos studijomis, ir yra skirtas norintiems efektyviau auklėti ir šviesti savo vaikus. Šiuo seminaru siekiama pateikti klausytojams pagrindinius žydiškos pedagoginės doktrinos principus, paaiškinant, kaip yra skatinamas jaunos asmenybės kūrybiškumas ir iniciatyvumas, kaip kuriama motyvacija ir tradicijos, užtikrinančios nacionalinį-kultūrinį identitetą. Galima seminaro nauda – įvairių “žydiškų” pedogoginių principų pritaikymas savo šeimoje.
Seminare bus apžvelgiama:
Seminarą sudaro trys dalys:
Jūs išmoksite:
Seminaras yra skirtas pradedantiesiems rinkodaros bei pardavimų vadybininkams. Pristatomi pagrindiniai rinkodaros ir pardavimų veiklos principai, iššūkiai, problemos ir būdai, kaip jas spręsti. Rinkodaros veiklos plano paruošimas. Gvildenami psichologiniai pardavėjo motyvacijos aspektai, didžiausios problemos parduodant. Dešimt „auksinių“ gero pardavimo taisyklių. Seminaro dalyviai taip pat gauna brošiūrėlę „Geriausias pardavėjas pasaulyje“. Praktinės užduotys ir patarimai.
Šis seminaras yra skirtas tobulinti dalyvių komunikacinius sugebėjimus. Tobulinti tiek, kad jie pajustų, jog turi naujus įrankius ir įgūdžius kalbėti bei elgtis daug įtaigiau, nei bet kada iki šiol. Be to, šis specialus seminaras skirtas ir norintiems suvokti, kaip mes esame veikiami, kaip galime šią įtaką atpažinti ir patys išmokti taikyti veiksmingus poveikio principus. Jei Jūs nesuvokiate, kaip esate veikiamas kasdien, Jūs net negalite rinktis, bet tik būti veikiami. Dar daugiau. Jei Jūs šiandien nieko nepardavėte, reiškia, kažką tikrai pardavė Jums. Bent jau neveiklumo idėją!
Būtent šio seminaro dalyviai pirmieji suvoks:
Kad tai įvyktų, pirmiausia Jūs:
Seminaras skirtas: vadovams, vadybininkams, pardavėjams, pardavimų vadybininkams, konsultantams, personalo vadybininkams, klientų aptarnavimo specialistams ir visiems, kurie nori dar lengviau ir elegantiškiau paveikti kitus. O taip pat – tėvams ir būsimiems tėvams, kurie nori išmokti paveikti savo atžalas su šypsena ir lengva.
Jei jau esate įsigiję verstinių etiketo knygų, pripažinkite – Jūsų pinigai išmesti į balą. Didžiausia etiketo problema – jis yra sukurtas dirbtinai ir atsirado labai seniai kaip aukštesniųjų klasių žaidimas ar priemonė atskirti save nuo prasčiokų. Todėl neabejotinai atkreipėte dėmesį į tai, kad viskas, ką Jūs mokėtės ar skaitėte iš etiketo srities, yra pagrįsta NURODYMAIS: „privalote“, „būtina“, „turite“ ir pan. Dėl to etiketo yra sunku išmokti, nes jis kupinas formulių, kurias kaip kokias algebros taisykles vidurinėje mokykloje turite iškalti. Tačiau viskas yra kur kas paprasčiau, kai žinote, KODĖL taip reikia elgtis. Nes supratimas ateina per žinojimą, IŠ KUR visa tai atsirado. Kiekvienas žinote, kad priėjus moteriai prie stalo, lyg tai reikia atsistoti ar kilstelti savo užpakalį – tačiau ar kas kada Jums paaiškino, KODĖL tai reikia daryti? Seminare pateikiamos istorinės mūsų elgesio ir manierų ištakos bei priežastys, padedančios susivokti, kaip savo elgesiu bei manieromis daryti teigiamą įspūdį tiems žmonėmis, kurie Jums yra svarbūs. Kitais žodžiais, jais manipuliuoti. Praktinės užduotys ir patarimai.
Jūs išmoksite:
Visi pasaulio valdovai žinojo, kad „geras konkurentas – tai išnykęs konkurentas“. Jei esate patyręs verslininkas ar politikas, puikiai suvokiate, kad Jūsų konkurento uždirbtas centas ar gautas balsas – tai du centai ir balsai Jūsų tiesioginio nuostolio. Šiame vadovams skirtame seminare apžvelgiamos dažnai girdimos, bet reto išmanomos „juodosios komunikacijos technologijos“, jų pritaikymas, prevencija ir sterilizavimas.
Jūs išmoksite:
Seminaras yra skirtas politinėms organizacijoms ir politinę veiklą vykdantiems individams. Pateikiamas kandidato veiklos ABC: nuo politinės platformos sukūrimo iki taktinių veiklos metodų – didžioji dalis dėstomos medžiagos yra pateikiama kiekvienam seminaro dalyviui įteikiamam „Metodinių priemonių sąvade“ (100 psl.).
Kas mus visus sieja? Bendražmogiškas gyvenimo ritmas, kuris leidžia lengvai nuspėti: visi mes šiandien pabudome, visi mes atsikėlėme iš lovos, visi nuėjome į tualetą ir nusiprausėme. Visi mes šiandien papusryčiavome, visi sėdome į transporto priemonę ir visi atvykome į darbą. Ir visi jį pabaigsime, ir visi grįšime namo. Ir visi eisime į tualetą, išsivalysime dantis ir eisime miegoti. Kaip šiame „Excel Template“ lentelės principu sudėliotame gyvenime mes galime išsiskirti iš kitų ir pelnyti tai, kas yra sunkiausiai iškovojama ir sunkiausiai išlaikoma – dėmesį sau? Tik per istoriją, kuri šiais vienodo gyvenimo ritmo ir tradicinių verslo metodų aplinkoje padeda parduoti ir įtikinti. Kaip tai daroma ir kas daroma blogai – šiame seminare.
Vienas didžiausių iššūkių, su kuriais susiduria Lietuvos švietimo sistema – abituriento etalonas. Koks jis turi būti? Kada, žvelgdami į savo auklėtinius, pedagogai gali sau pasakyti – „taip, mūsų darbas ir pastangos yra apdovanotos sėkme“? Kaip buvo kuriami moksleivių/abiturientų etalonai prieškarinėje Vokietijoje ir Sovietų Sąjungoje, kaip jie yra kuriami judaistinėje pedagogikoje – ko mes galime iš to pasimokyti, ką galime pasisavinti, ką pasmerkti – apie tai šiame istoriniame-edukologiniame seminare.
Kas yra gera kalba – emocija ar informacija? Ką klausytojai turi išgirsti, suprasti, išmokti ar pajusti? Tiesą sakant, kodėl jie išvis turi Jūsų klausyti? Ar tradicinės retorikos ir oratorikos metodikos veikia šiame pasaulyje? Kas yra geras oratorius – lyderis, mokytojas ar tiesiog klausytojų draugas? Atsakymai į visus šiuos klausimus kartu su naujausiomis viešo kalbėjimo metodikomis – šiame seminare. Tiesiog žinokite, kad vienaip kalba politikai, visai kitaip – pardavėjai, dar kitaip – akademiniai lektoriai, bet visus juos vienija penki principai, verčiantys auditoriją išgirsti ir pajusti būtent tai, ko ir reikia bet kuriam oratoriui.
Jūs jau žinote, kad baimė kalbėti prieš auditoriją yra pati didžiausia žmonių fobija. Tačiau ar nepagalvojate, kad praktiškai visas Jūsų kalbėjimas visada yra “kalba prieš auditoriją”, kad ir kiek žmonių ją sudarytų – vienas ar tūkstančiai? Tad kodėl ir ko konkrečiai Jūs bijote, kai reikia pasakyti tostą, daryti prezentaciją ar užmegzti lengvą pašnekesį su nepažįstamu žmogumi?
“Aš žinau, ko Jūs bijote. Aš žinau, kaip tą baimę nugalėti. Aš žinau, kaip tapti įdomiu ir patraukti bet kurios auditorijos dėmesį”, – sako teigia vienas iškalbingiausių Lietuvos visuomenės veikėjų, rašytojas ir lektorius Giedrius Drukteinis, rengiantis seminarą tema
Šioje koncentruotoje 3 valandų paskaitoje (pilna seminaro versija – 12 valandų) Jūs sužinosite:
Susisiekite su manimi el.paštų giedrius@reichmann.lt arba
telefonu: +370 655 00117 dėl išsamesnės informacijos.
© 2020-2021 REICHMANN ACADEMY™ . Privatumo politika